torsdag 26 augusti 2010

Äntligen kom jag iväg!


Äntligen kom jag iväg till tygriket i Kinna. SKROTEN. Har inte varit där sedan jag gick i gymnasiet. Varför har jag inte kommit iväg tidigare?
Jag gick först en noggrann runda genom butiken och tog in alla tyger. Kände mig gråtfärdig! Vill ju ha alla tyger, nästan. Sedan gick jag ett varv till och plockade på mig de tyger som var mest intressanta. Oj hur ska jag kunna välja. Tur att de har kundvagnar så man får med sig allt. Lite gråtfärdig igen. Vilka fina tyger och så billigt. Blev alldeles matt av alla tyger. Eller berodde det på att jag varit i affären i 4 timmar och inte har ätit på 6 timmar. Eller druckit något kaffe heller för den delen. (Hur kan man gå i en tygaffär i 4 timmar?) Jag måste åka hit snart igen!!! Men då ska jag ladda med gröt, grovt bröd och kaffe innan.


Lite tyg blev det till slut.

1 kommentar:

  1. Oh så fint! Önskar jag också kunde sy för då får man köpa fina tyger... Eller om jag lägger in beställning hos dig så kan vi ta en tur dit tillsammans

    SvaraRadera