lördag 15 maj 2010

Djungeltjej!



Arbetskamrat P fick en liten tjej och jag tänkte länge att jag måste knåpa ihop något. Men tiden bara gick! Tillslut fick jag tummen ur, närmare bestämt 6 månader senare, dagen innan vi skulle ses.
Då blev det bråttom bråttom. Byxan hade jag sytt ett par veckor tidigare men sedan tog det stopp.
Men sedan kom jag på att jag faktiskt har djungeltyget från Åhlens, som jag är så kär i.
Tycker att det passar jättebra ihop med byxorna!

Mönster: Eget
Tyg: Djungeltyg från Åhlens, Randigt från MG-Tyger, Mudd = klänning från Lindex
Bra: Fina färger, jag blir så glad!
Mindre bra: Tryckknapparna hamnar snett trots noggrannhet, så jag blir tvungen att ta bort och göra om. Önskar mig en prymtång!


Djungeltjej!

1 kommentar:

  1. Här har du också lyckats - så fint. Och ja, byxorna och klänningen passar finfint ihop!

    SvaraRadera